Kızlar 4 aylık oğlum var. Sütüm yok mama ile besleniyor. Gece gaz çıkaramıyorum anında derin uykuya geçiyor. Uyandırmaya çalışıyorum ama uyanmıyorda. Gece ağızdan gazı çıkaramadığım için o bağırsağa iniyor ve sancı yapıyor sabahları. Sizdede böylemi oluyor. Gece hiç birşekilde çıkaramıyorum o gazı.