Burcukcktg Sezeryandan sonrası kanamam olmadı çok az çıktıktn sonra geldi şimdi yok 5 gün oldu doğum yapalı kanama olması gerekmez mi
Hkshkshsk Burcukcktg ben sezaryan doğum yaptım toplasan kanamam 2 gün sürdü sonra hiç kanamam olmadı 3 ay sonra kanama gördüm adet oldum normla yani doktoruma sordum normla dedi
mehmel54 Burcukcktg gerekmez bende fazla olmadım 2 3 gün falan oldum sonrasında adet düzenine geri döndüm