Merhaba yeni doğan bebeyime hem anne sütü hem ek gıda veriyorum fakat anne sütu ek gidaya nazaran çox az yiyiyor ,ve hangi ara hangi sıklıkla vermen gerektiğini karıştıriýorum genelde 2 saat maksimum 3 saat araya ek gida veriyorum anne sütü verdiğimdeyse doymuyor ve bazen 1 saat araliklarla vermeye çalisiyorum fakat bu seferde uykusuz kaliyor ,sizler beslenme saat ve siralama nasil nasil ayarliyosunuz ek gida ve anne sutunu.?