Ayazzz aynı şeyleri ben de yaşadım ama bizde öyle erkek falan yoktu çok. Hiç sütyen giymedim Temmuz ayı olunca incecik gecelikle gezdim evde hep meme uçlarım hiç yara olmadı bundan dolayı. Gelen giden eksik olmadı evet mecbur hep uykusuz kaldım bebeği bırakamıyorsun da yanında uyutman lazım, misafirlerle de ilgilenmen lazım e ne ara uyuycan ? Bebek zaten saat başı emer altını değiştirirsin sana vakit kalmaz uyumaya. Ben formulü odaya bebekle çekilmekte buldum. Misafirlerle de başkaları ilgilensin sen lohusasın. Uykunu iyi almazsan sütün verimli üretilemez o yüzden insanları kırmadan ne istediğini net bir şekilde söyle. Sen daha önemlisin annesin bebek doğurdun senden kıymetli değil kimse senin mutluluğun bebeğin mutluluğu huzuru