Merhaba Anneler 4.ay kontrol den sonra Sağlık ocağı damla olarak bu demir ilacını verdi kullananlar var mı memnun musunuz veya şikayetleriniz oldumu bu damla yerine önerilen doktorunuzun bir damlası oldu mu acikcasi begenmedim bebek için cok ağır geldi, yardımcı olabilir misiniz 🌼🌼