Açıkçası bence ideal yaş 4.5 5 yaş olmalı benim çocuklarım arasinda 6 yas var kolaylıkları ve zorlukları size söyleyeyim 6 yas olmasının zorluğu ilkokul 1. Sınıfa başlayan kızımla ilgilenmem gerekirken okuma yazma konusunda 4 ay atağı geçiren kızımla ilgileniyorum diğeri okulundan geri kalıyor kolaylığı ise 4 aylık geçiren durmadan kucakta emip uyurken diğeri yaşı büyük diye daha anlayışlı kendi suyunu yemeğini tuvaletini vs yapıp alıyor oda kcuuk olsaydı ikisine yetemezdim çok zor olurdu bence yani kısacası ne 6 yas olsun aralarında ilkokul 1 önemli diye nede 4 yaştan küçük olsun yoksa kendi başına yeme içme tuvalet zor olur diye :))