Masal05 Kafasında bazen sıcaklık hissediyorum normalmi sizce atesini ölçüyorum 36 öyle çok sıcak değiil ama
Aliayazz Masal05 normal özellikle emziriyorsan o zaman daha sıcak oluyor ama yinede takipte kalıp ara ara ölçmekte fayda var