Selam hanımlar. Bebeğim 13 aylık. Arabamı yeni aldım bu yüzden şuana dek bebek oto koltuğumuz hiç olmadı, araştırmadım da. Kafam çok karışık. Aranızda oto koltugu kullanıp memnun olanlar markasını ve modelini yazarsa çok sevinirim. Özellikle uzun yol için yatış pozisyonu ve rahatlığı önemli. İsofixli, ECE R44 sertifikalı, 5 noktalı emniyet kemerli, 360 derece dönebilen oto koltuğu arıyorum. Çok fazla seçenek var. Yoyko, Kraft, babyplus, tommybaby, moje vs yani 1700 liradan başlıyor 10 bin liraya kadar fiyatlar. Ücret konusunda sıkıntım yok. Beklentilerimi karşılaması yeterli. Ancak 3 bin liralık oto koltuk ile 10 bin liralık oto koltuk ayni özellik ve performanstaysa tabiki 3 bin liralık olanı tercih ederim. Yardımcı olacaklarla şimdiden teşekkür ediyorum.