anneyimben25 Merhaba bizde 6 ay 10 gunluguz 5 buçuk aylikken doktorunuzun tavsiyesiyle başladik ek gıdaya 3 gün kuralıyla ilerledim,ilk sebzeyle başladım havuç, patates, kabak gibi ,buharda haşlayıp çatalla ezdim azcıkta zeytinyağı damlattim, 3 gün bitince karıştırıp verdim ama benim kızım hiç sevmedi diyebilirim,ağzını kilitliyo ve kafasını sürekli çeviriyor, sonra elma,şeftali,armut,muz,kırmızı erik püreleri yapıtım cam rende kullanip hazirladim,bebek irmiği, bebek pirinç unuyla yaptım genellikle, meyveleri bi tık daha iyi yiyor sebzelere göre, bebek tarhanasi denedim onuda 4-5 mama kasığı yedikten sonra istemedi,aynı şekilde sebze çorbamda yaptım,onuda biraz yedi, yoğurt veriyorum birde onu güzel yiyo, mesela bugün yoğurtla elma rendelerim, hiç beğenmedi malesef, bu arada benim kızımda sadece mama içiyor 3 saatte bir 90 cc ve ben hep aralarında veriyorum ek gıdaları bazen günde 1 de oluyo 2 de