motherthea Kubrasolmmaz 3 gün önce yaptırdım koldan yaptılar çocuk o günden beri öğlen uyumuyor travma oldu biri ordan tuttu biri burdan uyku aşığı oğlum uyumuyor artık öğlenleri
Kubrasolmmaz motherthea kıyamam ya korkuyordur bende şimdi zorla uyutmaya çalışıyorum inşallah başarılı olurum 😞
motherthea Kubrasolmmaz benim ki asla uyumadı baya bi zorladılar iğneyi de oynatmaları cabası o kadar tutmalarına rağmen umarım uyur bizim ki öğlen uyumuyor daha aşıdan beri :))
Kubralya1 bonjour_maman ay ne zaman bitecek bu aşılar yaa 😑 bor bucuk bizi baya sarstı 2 düşünemiyorum bilee
bonjour_maman Kubralya1 biizm 2 yaşında oldu dün ve 4 yaşında aşı Olucak tekrar dedi o zma kadr boy kilo izlem var dedi sağlık ocağı hemşiremiz
Dilaylaa Yürüdükten sonra hep koldan yaptırdık bizde . Doktor öyle dedi önemli değil pek sanırım nereden oldugu