16 aydır uyku nedir unuttum. Gerçekten nerde hata yapıyorum diye sürekli sorguluyorum. Bunun cevabını bulamadım. Gece beslenmesi yok zaten memeyi erkenden bıraktı. Neden 47473773 kez kalkıyor asla anlamıyorum. 12 de uyuyor zaten ve şuan uyandı ağlayarak ayağıma aldım salliyorum yine. Dün gece bir derdi vardı 4 de uyandı ağlayarak 7 de uyudu göz kapaklarım sızlaya sızlaya gezdim bugün ve başım çok ağrıyordu. Belki bugün uyurum dedim ama yok bugünde yok bu uyku. Evde zombi gibi geziyorum gündüz enerjim olmuyor ve oyun oynayamiyorum doğru düzgün çocuğumla. Ve bir başka çocuktan korktum baya korktum bu uyku sorunu yüzünden. Ben artık çözüm arıyorum ne yaptıysam olmadı. Gelişimi geri geliyor bu uyku durumu yüzünden. Doktor ve kuzenim(eczacı) uyku damlası kullan uyumaması daha sıkıntı dedi. O bile bana mısın demedi zaten 1 hafta yaradı gibi sonra yaramadı bıraktık…. Ben nerde hata yapıyorum niye olmuyor bu çocuk 2 yaşına gelecek ve hala yenidoğan bebek gibi