Selam Kızlar önceki postum marka isminden dolayı silindi. tekrar ekliyorum ama marka ismini sildim.
Merhaba Kızlar, Bebeğim 5 buçuk aylık. Bebeğim doğumdan beri sütümden doymadığı ve kilo almadığı için hem emziriyorum hemde mama veriyorum. Ama ben doğumdan sonra aşırı kilo aldım. 90 kiloya kadar çıktım. 1 haftadır HB(reklamdan dolayı yazamıyorum çay su shake yapan şirket) yapıyorum koç yardımı ile ve 4 kilo verdim. Öncedende 20 kilo vermiştim HB ile hamile kalmadan. Ama şuan sütüm çok az. Bebeğim mamayı çok sevmiyor ve beni emmeyi daha çok seviyor ve bazen boş memeyi emip duruyor. Ama bunun zayıflamamla bi ilgisi varmı bilmiyorum. Bi yandan diyorum ye bi yandan diyorum çok rahatsızım kilodan. Cidden napcam şaşırdım…