GULCE02 Kızlar 16 23 derece arası giydirilmesi öneriliyor fakat ben hangi derecede içine ne giydireceğimi bilmiyorum mesala şuan ev 23 derece sadece kısa kollu zıbın giydirdim inşallah üşümez 2 tog kullananlar nasıl yapıyorsunuz yardımcı olabilirmisiniz
suhedaborekci GULCE02 Google’a uyku tulumu tog tablosu yazarsanız görsellerden bilgi alabilirsiniz. Çocuğunuzu da gözlemleyin lütfen. O şekilde karar verin. Bizim evimiz kışın 22 derecede sabit kalıyor. 32 aylık kızım var. Doğduğundan beri 2 tog kullanıyorum. İçerisine ince uzun kollu pijama takımı giydiriyorum sadece. Kızım bebeklikten itibaren böyle alıştı ama. Sıcağa ve kat kat giydirmeye alıştırmadım. Bebeğinizi nasıl büyüttüğünüze bağlı biraz.
livanurvealpinannesi61 GULCE02 bende aldım 20-24 derece arası pazen olanlardan sadece atlet var çok sıcak tutuyor terledi bile terletmez yazıyor ama anlamadım bende üşümüyor ama baya sıcak tutuyor. Vücuduna bakın bi
GULCE02 asyanin_annesi35 Tog ısı Koruma birimidir yorgan battaniye yerine geçiyor birşey örtmüyorsun üstünü açtı derdi yok ama bende ilk defa kullanacam hiç bilmiyorum
GULCE02 Linaduygu bende hem 2 tog hemde 2.7 tog var eşim 2 tane aldı fakat ilk defa kullacağım için bilmiyorum 😅
Linaduygu GULCE02 baya kurtarıcı oluyor ama bendeki kalın biraz ince almam lazım 😅 dengelemesi zor oluyor petekler yanınca
GULCE02 suhedaborekci çok teşekkür ederim bende şuan sadece kısa kollu zıbın giydirdim kontrol ediyorum sürekli
GULCE02 livanurvealpinannesi61 benim aldığımda yorninin bu akşam kısa kollu ince bir pijamayla giydirdim 23 derecede sabaha karşı üşümüştü bu akşam uzun kollu giydirmeyi düşünüyorum ince olanından
Lahoya GULCE02 sorunuzdan bağımsız,2 tog uyku tulumunu nerden aldınız acaba. 1.7 tog ve 2,5tog var hep piyasada. 2 tog benim için de uygun olucak aslında ama bulamadım 🤔
GULCE02 Lahoya trendyoldan aldım bide cok uyguna trendyol arama kısmından çocuk uyku tulumu yazıp filtreleye basıp yorni markasını seçtik ten sonra karşımıza çıkar mavi yıldızlı birşey bide kırmızı var bende normal baktıgımda bulamadım çıkmıyor ama markasını yazdığımda çıktı
livanurvealpinannesi61 GULCE02 ben atlet ile giydirdim çok sıcak tuttu 20-24 derece arası yorni ye baktım daha ince o yüzden üşümüş olabilir canım
GULCE02 livanurvealpinannesi61 evet canım bende bu akşam uzun kollu giydireceğim bakalım inşallah bu seferde terlemez