BLW yöntemi yapmak istiyorum bebeğim 8 aylık ilk dişi çıktı ama korkuyorum biraz heyecanlı bir bebek ya büyük ıstırırsa ya çiğnemeden yutar da boğazında kalırsa.. çok korkuyorum beni cesaretlendirin püre veriyorum ama onda da ne yediğini anlamıyor bile bebeğim. Karışık birşey oluyor sonuç olarak. Bana akıl verin nasıl başlamalıyım bebeğime ve kendime güvenebilirmiyim nelere dikkat etmeliyim. Üstte kalsın lütfen cesarete ihtiyacım var