Hannn Merhaba 3 aylık oglum sonradan oluşan boynun sola düşmesi diyeyim aslında çevirebiliyor her yöne ama kafası düzelsin diye bir aydır sola meyilli yatırmaktan oldu diye düşünüyorum düzelir öi basına gelen oldumu acaba
Meloakar Hannn benim bebekte sağa doğruydu o aylarda çok göze batıyor şuan 5,5 aylık şuan düzeldi gibi doktora da sormayı unuttum 6 ay aşısında soracağım bence boynunu tutmaya başladıkları zaman düzeliyor
Ayso5 Hannn bende ana kucağında çok tutmaktan olmuştu heleki bu aylar da çok farkediliyor direkt ana kucağından çıkardım daha da koymadı ve hangi yönde zıttı yönde uyuttum egzersizleri de oyle yaptırdım
Hannn Meloakar ayy inşallah bizde de öyle olur canım hiç düşünemedim hep sola yatırdım şimdi sağa yatırıyorum pek istemese de