Kubranuremre Merhaba bebeğim 2 ay 20 günlük. Mama yerken tamamen bitirmiyor yarıda kesip meme istiyor. Sürekli de emdiği için acıyor artık göğüslerim. Neden böyle yapıyor bilginiz var mı?
Eslem2022 Kubranuremre benim bebeğimde mama verince öğğ yapıyor kuscak gibi ama memeyi emiyor. Keşke çok sütüm olsa ve hep beni emse ama yok🥺 galiba anne sütü daha tatlı geliyor olabilir ?
Sonikiuc Kubranuremre bebekler biberon ile edince gelen sütü durduramıyor. Ama memeden istediklerinde çekiyorlar istemediklerini durabiliyorlar. Sızım biberon çok acıtıyorsun ondan olabilir
Kubranuremre Eslem2022 ayy valla benimki de içiyo biraz sonra aynı öğürüyor midesi bulanmış gibi vallahi bende anlamadım. Benimde öyle sürekli emdiği içinde zaten anlamıyorum ki var mı yok mu😄 dediğin gibi belki daha seviyorlardır
Eslem2022 Kubranuremre benimki hiç almıyor direkt öğğ yapıyor sonra çocuk açlıktan mecbur kalıp alıyor🥺🥺