YYenianneeee Devlet hastanesinde burun estetiği yaptıran var mı sonuçtan memnun musunuz? Özellikle adanada var mı?
BuzluKahve YYenianneeee Ben cesaret edemezdim asla. Sadece üniversite hastanesinde hocayla anlaşıp olursa olur. Diğer türlü asla.
BnnrBde YYenianneeee Valla iki kişi tanıyorum ikisininde burnu yamuk maalesef . Risk almayın bence çok fazla rahatsız etmiyorsa tabii