Bebeğim şu an 19 günlük ve 2 gündür asla ağızdan geğiremiyordu. Kakasını yapıyor osuruyor ağızdan küçük geğirtiler yasada sürekli ıkınıyor Du onunla birlikte sabaha kadar oturuyordum ta ki bu güne kadar 😊eczaneden Bi tane gaz damlası ile başladım zinco aşırı derecede faydasını gördüm, ardından rezene çayı demleyip hem kendim içtim hemde bebeme bir çay kaşığı verdim bende süt yaparken bebemde rahatlama sakinlik yarattı ve güzelce uyudu. Çok şükür ben böyle çözüm buldum denemek istiyorum derseniz🥰👍