Gerçekten herkesin gıpta ettiği kusursuz uyuyan bebeğim uyumuyor 🥲 5 aylık olcak haftaya bunu yaşamadan atlatıcaz diyordum ki başıma geldi. Gündüz asla uyumuyor sadece ben yanında sürekli emzirirsem uyuyor gece de asla huyu değil uykusu geldi ama 3 saattir uyumaya çalışıyor yerine koyuyorum uyanıyor kucağımda sallıyorum çok çok zor dalıyor vallahi gücüm kalmadı 🥹 eşime söylüyorum bende yorgunum işten geldim işe gitcem diyor en azından biten bi mesaileri var ne kadar şanslılar imkanı olan baba olsun 😩