Birbebetoannesi İyi geceler , bebeğim sesli nefes alıp vererek uyuyor burnunda sıvı varmış gibi, serum fizyolojik yaptım ama yeterli gelmedi( bronşit ) iburamin vs de verdim acaba iliadin burun damlası kullansam mı
Aseless Birbebetoannesi iliadin büyük insanlara bile zararlı normalde bebek için de tehlikeli olabilir.. bebeğiniz kaç aylık ? Rhinfant burun spreyi kullanabilirsiniz 11 aylık bebeğime çocuk doktoru önermişti devamlı olmamak kaydıyla.. ya da streimar burun spreyi de kullanabilirsiniz bebekler için sadece deniz suyu en temizi.. eşim evde olmadığında şırıngayla yapamadığım için rhinfant sıkıyordum en çaresiz kaldığım zamanlarda sonra streimar kullanmaya başladım kullanımı pratik
ayseeeasln21 Burun damlası pek önerilmiyor bebeklere diye biliyorum canım kafa yastığını biraz yukseltebilirsin şuan uyurken daha iyi nefes alır . Birde eğer evde hava makinesi varsa serum fizyolojik suyunu içine koyup soğuk buhar uygulayabilirsiniz . Doktora gorundunuz mu antibiyotik vs kullanıyor mu çok geçmiş olsun
Birbebetoannesi ayseeeasln21 yükselttim canım döne döne uyuduğu için sabit kalmıyor yerinde :( hava makinası evde izne çıktık. Çok teşekkürler
Birbebetoannesi Aseless stemiar burun içini kuruttu doktoru bıraktırdı, spreyi de doktor yazdı canım. Dediğiniz burun spreyini alayım en azından teşekkür ederim 🌺