smaktroll Sorum bebeğini örümceğe koyan annelere Çok zararlı doktorum asla önermiyor diyenler lütfen Cevaplamasın ☺️
smaktroll Eskus benim oğlumda 6 aylık ve okadar huzursuz huysuz bir bebekli asla kucaktan inmiyor ve ben hiç birşey yapamıyorum bazen bende koysammı acaba biraz diye düşünüyorum gerçekten anneler için çok iyi 😩
Btl711 8 aylikken koydum emekleyemeye erken basladi baya direndim orumcek almamak icin .Ev isi yapmak artik cok zor oluyordu pacama yapiyordu .Simdi iyiki almisim diyorum az bindiriyorum gun icinde islerimi uaparken oda yanimda onunla dolaniyor .
smaktroll Btl711 ah benim oğlumda resmen yapışık bana doğdugundan beri çok yoruluyorum hiçbtşey yapamıyorum şuan 6 aylık acaba koysaömı biraz diye düşünüyorum
hellobabyemir Ben 9 aylikken koydum. Bi sorun da olmadi cok sukur. Oyle saatlerce gezmedi zaten. Bacaklarini hissetsin yurumeyi ogrensin diye kullandim. Yoksa evse gezinmedi ordan oraya
smaktroll bebislimom benmde 6 aylık çok yoruyor beni belki. Braz bende en azından bir fincan kahve içebilirim 😔
Eskus smaktroll inanın benimkide çok huysuz mutsuz hep benimle olmak istiyor ama örümcek inanılmaz kolay oldu başka türlğ baş edemiyorum çünkü