zbcelik benimde kızımın mosmordu. Şuan 9 aylık kalmadı gibi çok minik bir lekesi var. Zamanla geçiyor, doktoru da öyle demişti. Oturtmakla falan alakası olduğunu düşünmüyorum, benim kız erken oturmaya başlamıştı ona rağmen geçti lekesi. Tıpta bir adı var evet hatta Osmanlı zamanında bebekleri o şekilde doğanlara hacamat yaptırırlarmış, doğum esnasında o kısma kan oturduğu için olduğunu düşünürlermiş. Bir sürü bilgi var bende çok araştırmıştım ama kafaya takmaya değer bir durum yok :)