Kızlar iyi geceler oğlum 15 gün sonra 2 yaşına girecek. Daha önce böyle biseyi yoktu ama şu bir aydır bı kaç kez oldu. Dikkatimi çekti benimde çok fazla ağlayınca kusmaya basladı. Ağladığı için kusan cocuklariniz var mı öyle bir doktora götüreyim diyorum bı yol çaresi var mıdır bunun