begonvilkokusu Ben kullaniyrm 2 haftadr falan gecnlerde bir ürün sattim kargo parasini alıcı odemeli yaptim ama buna ragmen 13.15 tl gbi bi kesinti oluyo.120 tlye sattigm üründen bana kalan 108 tl idi.
Urunu siz kutuluyosunz kargoya veriyosnz istersnz kargoyu eve cagirin gelsin alsn istersenz siz subeye götürün.
Urunu alan kişi parayi yatiriyo dolapta bekliyo para sonra urun eline gectikten snra onayladignda para hesabiniza yatiyo dolap uygulamasinda osyersnz orda harciyosnz isterdenz ibaniniza atiyosunz.
Fazla bi etkilesim gormuyo ama ürünler