Amineliva00 Bebeğim 8 aylık 7 aydır da spiral takılı suana kadar adetim hep düzenliydi 3 gun geçti ve her önüme cıkan sey spiralle hamile kalanlar test almaya bile korkuyorum bebeğim zaten huysuz 2. İhtimalini bile düşünemiyorum hamile kalınır mı spiralle ya
Vesife Amineliva00 bnm Bi bebeğim spiralle oldu ama alındıktan sonra bebeğim düştü sizin için ne hayırlı ise o olsun
Asyapolat Amineliva00 konudan bağımsız ama ilk bebeğiniz mi spirali siz mi talep ettiniz nerede taktırdınız?
sedasyln Bende de var sprail benimde düzenli olurdu bu ay benimde gecikti 3 gün sonrasında oldum. Ama olana kadar ki döktüğüm terleri anlatamam. Rabbim olmayanlara nasib etsin. Kolay kolay kaymaz sprail korkmayın :)
Amineliva00 sedasyln inşallah ya resmen içim içimi yiyor burada nereye baksam herkes spiralle hamile kaldım diyor gercekten 2. Ye bakacak gücüm yok bire zor yetiyorken
sedasyln Amineliva00 evet öyle anlıyorum benim bile içim şişmişti eminim aslında ama yinede insan acaba diyo. Sanırım havalardan olursunuz inşallah