MyDarlingSon bende kullanmadım bence de gerek yok değerlerine bakıldıktan sonra kullanılmalı moda oldu direk başlatıyorlar kan tahlili yaptırın gerek varsa kullanın ihtiyacı olmayan bebeğe demir yüklemesine ne gerek var ben baktırdım bu arada normaldi değerler kullanmıyorum.