ozlem_3458 Prenses08 kafaları genelde çok sıcak oluyor bende korkup ateşine bakıyordum hep normal çıkıyordu
Gamzeciks Prenses08 kafasının arkası bizimde çok sıcak oluyor. Kafasının her yerinin ısısı farklı. Çok enteresan
Caglazynp Prenses08 bende 2 aylıkken böyle bir post açmıştım :) doktora sordun kafaları enseleri sıcak olabilir demişti
Mucizemoglum Prenses08 en sıcak yer kafası olurmuş bebeklerin.. bende bakıyorum sıcak oluyor ateşini olctugumde 36 yi gosteriyor 🤷♀️
ozlem_3458 Prenses08 benim bebegimde tam 4 aylık hep kafa arkası ateş gibi sıcacık normal bir durum yani ateşi falan yok
balannesiii Prenses08 bizimde öyle canım sık sık ateşini ölcüyorum ama herşey normal doktorada sormuştum kafa sıcaklığı normal demişti alnı o kadar sıcak olmuyor mesela kafası gibi
Seydameva Prenses08 tüm bebeklerin kafası sıcak olurmus ve bu gayet normalmiş endişe etmeyin bende çok korkup Dr sordum 🥰
cekuu Prenses08 bu konuda epey araştırma yapmıştım. Bebekler vücut sıcaklıklarını başlarından dengelerler. Fazla ısıyı baştan atarlar. Başlarının vücudundan sıcak olması çok normal. İçinizi ferah tutun :) doktor şöyle bir şey söylemişti ‘ateş için özellikle karnına dokunun, fazla sıcaksa giysiyi azaltın, soğuksa arttırın’.
Duru2019 Prenses08 Endişelenme canım, genelde öyle. Geçen, eşiminde dikkatini çekmiş. Bende sıcak oluyor hep, ateşi yok dedim. "Beyni yanıyor bu çocuğun, profesör olcak bu" diyor başını okşayıp, aklına geldikçe 🙈
Tgceasya Bende geçenlerde bir yazı okumuştum. Bebeklerin beyin gelişimi hızla devam ettiği için sıcakmş😊
Nebicimanne Prenses08 benim kizinda kafasi cayir cayir yaniyo gunde 20 30 kere olcuyorumdur 36.6 filan cikiyo🤷♀️