sahinylz Bebeğim yürürken arka üstü kafasının üstüne düşüyor artık beynine birşey olacak diye korkuyorum geçen parkeye düştü çok korktuk bir sıkıntı olur mu
Deletedmom_45 sahinylz off benimki hergun düşüyor 3 kez yada daha fazla benimde motalim cok bozuluyor canim rabbim korusun evlatlarimizi ne kadar dikkat etsemde oluyor yürüyor tutturmuyor kendini asla
BuzluKahve sahinylz Ben kask almıştım. 6. Ayında emeklemeye başladı. Bir kez düşmedi kafasına zarar gelecek şekilde. Aldığım en mantıklı şeylerden biriydi
sahinylz NeseA öyle mi Rabhim korusun genelde keyfi yerinde oluyor ama ilerde de birşey olmaz inşallah
sahinylz sahinylz bir buçuk aydır yürüyor birşeylere takılıp düşüyor haftada iki kere falan düşmüş oluyor
sahinylz Deletedmom_45 aynı bizde öyleyiz peki parkenin üstüne mi yoksa halıya faln mi boz zemine düşünce daha korkuyorum
Deletedmom_45 sahinylz parje halı hic farketmiyor küt diye ses geliyor agliyor geciyor ama beni 2 saat dusunce alıyor doktoruna yaziyorum kusma gozlerde kayma huzursuzluk yoksa sorun yok diyo canim ama icim gidiyo 😕
sahinylz Deletedmom_45 şükür bizde de birşey olmuyor ama ne bileyim bir hasar faln bırakır diye çok korkuyorum Rabbime emanetler Rabbim korusun hepsini