Nilkuss daha 4 ay 20 günlükken 10 gün önce aldırdık, damarını bulmakta çok zorlanıyorlar ve kan gelmiyor sıka sıka iğneyi batıra batıra getirdiler kanı öyle çok ağladı ki, elimde olsaydı asla yaptırmazdım. Yaptırmayın çok zaruri değilse benim için tramvaydı 😥(hasta olduğu için yaptırmak zorunda kaldık)