Minahanzade İyi geceler anneler yarın tüm gün hastenede olucaz meme-ek gıda şeklinde besleniyor bebeğim. Yanımda ne yapıp götürebilirim ? Tüm gün çantada bozulmayacak olması gerekiyor. 7 aylığız bu arada
Dln Minahanzade ben olsam sabah kahvaltisini yaptiririm.yanimada muz seftali alirim onlari ezmesi kolay olur catalla.mama kabinda ezer veririm.zaten ana madde sut ya da mama.oglen meyve verirsin aksamda zaten evdesiniz.ara ogunde kaliversin bi guncuk nolcak derim 😁😁😁
Dln Minahanzade rendeyi yaninda gotur elini yika rendele hemen orda.sonra posete koyup evde yikarsin.analikta careler tukenmez 😁😁😁 muz fln kararir yoksa kotu olur
Minahanzade Dln rende götürmek mantıklı ama gideceğimiz hastane araştırma hastanesi bi ton şey yapıyorlar geçen ay da gitmiştik çok zor emzirdim rendelemeye fırsat olur mu bilemedim 🤷♀️
Minahanzade Dln rende götürmek mantıklı ama gideceğimiz hastane araştırma hastanesi bi ton şey yapıyorlar geçen ay da gitmiştik çok zor emzirdim rendelemeye fırsat olur mu bilemedim 🤷♀️
Minahanzade Tugba03 nereden alabilirim tam olarak ne işe yarıyor ve de? İlk Bebek ilk ek gıda tecrübesizlik🤦🏻♀️