Merhaba sevgili anneler. Kızım 2 yaşında ilk hamileliğimde gebelik kolestazı geçirdim 32. haftada teşhis edildi 35+1 de sezeryanla doğum yaptım. Sızıntı şeklinde suyum gelmeye başladı ve kızım kakasınıda yapmiştı(tabi onu doğumdan sonra anladık)Benim için zor bir süreçti yaşadığım kaşıntilar flan berbattı. Şimdi tekrar ikinci bebek düsüncemiz var ama o ikinci gebelikde de geçirme riskim var. Bu arada gebelik kolestazı anne ve bebek icin tehlikeli bir durum o yüzden korkuyorum ikinci gebelikde de aynı şeyleri yaşamaktan. Gebelik kolestazini ikinci gebelikde geçirmeyen var mi acaba yada geçiren?