Leylus Merhaba kızlar.Oğlum alerjik bir bebek.Sürekli hasta oluyor.Buutn akıntısı tıkanıklığı çok oluyor.Doktorumuz 2 doz grip aşısı öneriyor.Çevremde olumlu söyleyen yok siizn fikriniz nedir yaptıran varmı🥰