Badelikom1 Kızlar köyde bi evimiz var arada gidip kaldığımız doğalgaz sobası var ama tehlikeli mi korkuyorum gece yatarken kapatmak lazım mı bitane kısa bacası var direk duvardan çıkıyor bide yaktığımız zaman tak tuk sesler cıkarıyo normal mi
Crazyygorl Badelikom1 yok ya hiç bişey olmaz bende var yakıyorum sürekli . Geceleri sıcak oluyor diye kapatıyorum ama saatlerce yandığı oluyor bi sıkıntı çıkarmadı 4 senedir
kuzey-21 Badelikom1 kuzenim kullanıyor evi de güzel ısıtıyor. Ses çıkması normal. Gece kapatmanız gerekir mi onu bilmiyorum ama soba gibi aynı el değilmiyor resmen:)
Badelikom1 Eslemsi_04 hayır kömür sobası değil bildiğin doğalgaz sobası sadece bulundulu odayı ısıtıyor duvara monteli😂
Badelikom1 Crazyygorl bacalımı sizinde burda bi komşu var rüzgarla lodoslu havada yakmayın zehirliyormuş falan dedi hiç o eve gidesim gelmiyo
RainOverMe Sıkıntı olmaz babamlar dukkanda kullanıyor. Dukkanda kaldıgım oldu o zaman da yakıp yattık sorun yaratmadı, ev soguk oluyorsa kapatmayın. Ya da kapatacaksanız gece bebısı beslemeye kalkıyorsanız o sırada yakın zaten sogugu kırar
Badelikom1 RainOverMe kızım 2 buçuk yaşında gece pek kalkmıyorum ama alrm kurup kalkıp yakarım çok soğukta çok korkuttular beni hiç kullanmak istemiyorum
Badelikom1 Crazyygorl tak tuk böyle değişik sesler cıkarıyor mu yanarken arada sönüyo gibi sonra tekrar hızlanıyor böyle çalışması normal mi yoksa sıkıntılımı acaba soba ona göre servisle görüşürüz
RainOverMe Badelikom1 lodos oldugu zaman gece ne olur ne olmaz dıye kapatanlar var. Ne olur ne olmaz sız yatmadan yukseltın ates mıktarını. Epey sıcak olunca kapatırsınız dedıgınız gıbı gıbı alarmla kalkarsınız içiniz de rahat eder. Gece 4-5 gıbı tam soguyor hava, o saatlerde yakmak ıyı olur sanırım. Benım kız gece hortlak misali her cocuk aynı sanıyorum. Saglıkla buyusun🤗🌺🙏🏻
Crazyygorl Badelikom1 evet bizimde öyle ısı ayarına göre sanırım yavaşlıyor. Soğurken ve yeni yandığında özellikle cok ses yapıyor
Badelikom1 RainOverMe evet bende gece kapadım örtündük yattık garantiye almak en iyisi sanırım teşekkür ederim