Kızlar, bebeğime Demir ilacı başlamadan önce tahlil yaptırmak istiyorum. Sizce mantıklı mı? Yani doktorumuz yaparız ama dedi canı yanar 8.ayda bakıyoruz genelde benden şimdi ha 8.ayda diyorum ve yapma taraftarıyım çünkü kansızlık oranına bakmadan ezbere ilaç vermek doğru gelmiyor bana siz ne düşünüyorsunuz? Eşim de yapmayalım canı yanar diyor vicdan azabı da yaşamak istemiyorum bir yandan