Oglummmmb https://resimyukle.io/r/eyZ1SZqb2m Yarın ilk işim doktora götürmek olacak. Daha yeni farkettim altını açınca çok ağlıyor bunlar ney. Bilgisi olan varmı?
PrensesZeynep Oglummmmb benim kızimdada oluyo ara sıra krem sürüyorum geçiyo bazen bezdende olabiliyo sanırım
Jdkdjrndj Benim kızımda 2 yaşında kızımda da oluyor pişik kremi sürünce geçiyor galiba bezden de ola bilir
Oglummmmb Jdkdjrndj molfix kullanıyoruz mavi paket olanı. Bayadır onu kullanıyorum daha önce böyle birşey olmamıştı
Jdkdjrndj Oglummmmb korkulacak bir şey yok ama sizin içinize sinmiyorsa doktora götüre bilirsiniz benim kızımda 2 buçuk yaşında kızımda da var aynısı ama krem kullaninca geciyor
SevdaGg Bizdede olmuştu unıbabynn pişik önleyicii kremini almıştm migrostan onla gecmiştii öncesinde yogun bii ishal gecirmiştik aylarca kullandgmız bez her yerinii o hale getirmiştii süreklii bez degiltirdik aylarca ıgrastık ama o krem sayesine geçmiştii
Nurayersz Benim bebeğiminde bacağında çıktı böyle boğaz enfeksiyonu geçirdi doktor vücut kendini dökebilir böyle demişti.