Arkadaşlar bugün akşamüstü bebeğimin serçe parmağı kapıya sıkıştı hemen hastaneye koştuk grafik çektilet acil doktoru kırık olmadığını söyledi ortopedi doktoruna yönlerdirdi sabah oraya gideceğiz. Bir şey olmasından çok korkuyorum kötü bir şey olmaz demi böyle bir durumla karşılaşan varsa yorum yapabilir mi