Bernayilmazz
O kayin valideler bir seye de karismasalar sasarim zaten.
Benim oglum bugun 45 günlük
Benim ilk cocugum normal dogum yaptim ve gögüs ucum cıkmadi o yuZden oglum tutupda ememiyordu.fakat sütüm vardi kaynanam ise senin sütün yok emdiremıyorsun torunum ac diyerrk mama alip biberonla sabah aksam verdi . Agladim sizladim o donem sikintiliydi neyseki silikon meme ucu kesfettim ve kullandim 1 ay .direndim mama da vermedim.
Daha sonra gogüs ucum cıktı ve kendim emzirıyorum . Öncelikle sen bi annesin kendine ve bedenine güven sütüm gelicek deyip kendine inanirsan düzenli beslenip uyursan sütün gelir.
Morelinizi yüksek tutun
Pozitif düşünün pozitif olsun lütfen bebeginiz icin 🙏