Arkadaşlar ek gıdaya geçtik doktor yoğurt vericeksin dedi ama günlük sütten yapiuorum bi kase bitio ertesi gün yenisini yapıyorum ama günlük süt ziyan oluo 2kisiyiz zaten icilmio o süt ben her gün günlük süt alıp böyle yaparsam bütçe dayanmaz buna varmı buna bi çözüm yada aynı sütü kullansam ne olur yada yoğurdu çok yapsam ne olur?