Eliznaz
Merhaba bebeğim 3,5 aylık ve sürekli kusuyor. Genellikle burnunda fışkırıyor. Süt alerjisi mi reflü mü bilmiyorum. Doktor reflüden şüphelendi ama ilaç vermedi. Bikaç gündür kusması çok arttı. Bir arkadaşım gastrotus kullandığını ve iyi geldiğini söyledi denemek istiyorum. Kullananlar yardımcı olabilir mi? Doktoru da arayıp soracaktım ama ulaşamadım :(
Cnsln
Doktorunuza danışmadan bişey vermeyin bence benim kzım iki buçuk aylık arada öyle fışkırarak kusuyor doktor reflü dedi ama ilaç vermedi çok rahatsızlık derecesinde değilse ilaca gerek olmuyor sadece biraz fazla üst baş batıyor o kadar
Eliznaz
Zeytinege
Ben kullanıyorum, ama herzaman vermiyorum reflüsünün fazla oldugu zamanlarda veriyorum rahatlatıyor, doktorumuz bize gaviscon vermişti ama gaviaconu içiremedim o yüzden gastrotusa başladım doktoruma danışarak benim bebeğim fışkırır tarzda kusuyordu çok şükür azaldı kusmaları ama doktorunuza mutlaka danışın ilaç nede olsa
Eliznaz