Arkadaşlar iyi akşamlar, kızım 17 aylık göz dalması var ve yeni yapmaya başladı. böyle bir şey yaşayan var mı? takipli hemşiremize sorduk, adını söyleyince bakıyorsa problem yok dedi ve çoğunlukla bakıyor yaşayan var mı? deneyimlerinizi bilmek görüşleriniz içimi rahatlatıcak şimdiden teşekkürler..