Bircicekannesiii Yeni ek gıdaya geçeceğim daha geçmedim ama nasıl yapmam gerekiyor öncelik emmesi benim için 5 aylığız ama bilmiyorum
As06- Bircicekannesiii Tadım aşaması şimdi çok birşey yemesini bekleme sebzelerle tanıştırıyorsun üç gün kuralıyla taddırabilirsin
Jelibonsmom Bircicekannesiii merhaba 🌞 açken daha güzel yediğini farkettim ben, o yüzden önce ek gıda sonra emzirme şeklinde yapmanızı öneririm kendi tecrübelerimle
tazeanne96 Bircicekannesiii doktorum önce ek gıda sonra emzirme sonra mama dedi mama anne sütü besleniyoruz
tazeanne96 Bircicekannesiii tadım dönemi olunca zaten doyuncaya kadar yemiyorlar canım yani doktorum zaten kendini doyuramaz uzun süre dedi emzirmeye soda gibi yediklerini daha iyi hazmetsin diye galiba
tazeanne96 Bircicekannesiii yani hem emzirmeye doysun hemde yedikleri dokunmasın anlamında yanlış anlasilmasin
Sapsikanne Bircicekannesiii bence tadımları emmeden önce yapın tok olunca yemiyorlar sadece doyumluk vermeyeceksiniz biraz tattırın sonra emzirin
Elifinci17 Bircicekannesiii bir yaşına kadar ana öğün anne sütüdür. Önce emzirin 1 saat kadar sonra tadımlık ek gıdasını verin. Ek gıda anne sütünün önüne geçmemeli.