moonlight1 Canım benim kızımında tamamen kapalıydı doktor cerrahi demişti benim içime hiç sinmemişti masajlada asla açamadım başka bir doktor büyüdükçe açılır sakın cerrahi işlem yaptırma dedi ve şuan 1,5 yaşında kendi kendine açıldı 😊
Makasal Mrvtrkc ya biz bugün gittik açtırdık açtığı yer kıpkırmızı doktor dedi 1.ci derece yanık gibi duruyo filan. Sizde öyle açıldığı yerde kızarıklık olmuşmuydu
Makasal Mrvtrkc ya bişey sorcam o açıldığı zaman kızarıklık varmıydı açıldığı yerde. Biz bugün cerraha götürdük açtı ama orası kıpkırmızı yanık gibi duruyo dedi doktor