4,5 aylık bebeğim doğduğu günden beri eli kolu kendisi aslaa durmuyor malesef 🥲 çok hareketli ve malesef aşırı kucak istiyor sürekli etrafa bakmak en büyük hobisi. Stabil şeylerden anında sıkılıyor. Kendi başına oyun halısında bile 5 dk durabildiğini henüz görmedik. Yaşayan varmı🥲