Merhabalar bebeğim 4 aylık. Süt alerjisi olduğu için meme reddi vardı ve kilo alımı çok azalmıştı. Doktor bu mamayı yazdı. Bebeğime bu akşam binbir şekilde vermeye çalıştım asla istemedi. Tadı kötü olduğu için sizler nasıl alıştırdınız? Bazı yerlerde vanilya şurubu okuyorum ama henüz 4 aylık olduğu için uygun olmaz diye düşünüyorum😓