Dodikannesi saripapatyam2 1.57 58 kgydim giydiğimde. Ayağımda 10-12 cm topuklu vardı. O şekildede yerdeydi etek kısmı canım
Dodikannesi [silindi] canım bel için gösterebileceğim en iyi foto bu. Başka yakın foto bulamadım. Ben giydiğimde 58-59 kgydim. Boyum kısa. Sanada olabileceğini tahmin ediyorum. Senin boyun kaç?
Dodikannesi Kerem0210 Fiyatı çok uygun yazdım canım o yüzden son fiyat 800. Sadece 2 saat giydim nişanımda, sıfır gibi dolabımda duruyor.
Dodikannesi [silindi] 1.57 58-59 kilo şeklimde giydim canım. 10-12 cm topukluyla. Elbisede hiç bir oynama yok. Verdiğin bilgilere göre sanada olacağını düşünüyorum
[silindi] Dodikannesi peki ben almak istiyorum fakat 15 ocakta parayı gönderebilirim o zaman a kadar bekletebilir misiniz
Dodikannesi [silindi] kesin alacaksan bekletirim canım. Ama sonradan vazgeçeceksen, benimde paraya ihtiyacım var lütfen benide zorda bırakma🙏 nerede oturuyorsun?
[silindi] Dodikannesi size numaramı vereyim whatsapp tan yazın isterseniz fotoğraflarınızı burda paylaşmayın yüzünüz falan görünüyor sorun olur mu