Azraam Kızlar sinir tartışma olunca içime atınca nefes gidiyor bayılıyorum arada sinirlenince sinir krizi geçiriyorum psikiyatri ilaç kullanmamı istedi ama benim 1 yaşımda kızım var içemiyorum da Memeyide bırakmak istemiyorum Birgün nefes gidecek diye korkuyorum sütten kessem vicdan azabı çekermiyim diz olsanız naparsınız
Umutsuzvaka Azraam siz sağlıklı olun ki bebeğinizi de sağlıklı ve mutlu bir şekilde yetiştirebilesiniz..
Saafie Azraam Tabi ki kesin sağlık önemli, sizin sağlığınızın iyi olmazsa bebeğiniz iyi olamaz .. Geçmiş olsun canım
bidemir Azraam ciddi bir boyut gibi duruyor benim böyle özel bir durumum olsa direk ilaca başlardım . 1 yaşına kadar emmiş sizi çok şükür düşünün ki hiç anne sütü almayan memeyi reddeden bebekler var . Ek gıdayada geçtiniz kendinizi kötü hissedeceğiniz bir durum yok . Hem anne sütüne mi yoksa anneye mi ihtiyacı var bebeğinizin ? Bu sorunu cevabı ya tabi ki Anne olacak o yüzden bence biran önce ilaciç kullanmaya başlayın . Bu benim fikrim tabi 🌸
Stardust1 Azraam Kendinizi rahatlatıcak birşeyler bulmayı deneyebilirsiniz. Müzik dinlemek, yürüyüş yapmak, kitap okumak, meditasyon gibi şeyler deneyip, öfkelendiğinizde odağınızı değiştirmeyi deneyebilirsiniz 🌸
Azraam Umutsuzvaka huzursuz bi evlilik olunca maalesefki sağlıklımolunmıyor ilaçlarla kendimi sakinleştirmem lazım sanki
Azraam bidemir evet öyle bir yandanda diyorum ki çocuklarım için herşeye katlanıyorsam çocuğumun rızkını neden keseyim
Snowglobe Azraam bebeğim anasız kalacağına memesiz kalsın derdim. Zaten bu zamana kadar emmiş yeter. Hiç emmeyenler de var sonuçta onlar da büyüyo her bebek gibi
Zhrdgn Her ilaç süte geçmiyor doktorunuza söyleyin bende kullanıyorum anksiyete için, bebeğim 5 aylık, emiyor
Zhrdgn Azraam gerçekten, bunlarında Bi sürü çeşidi var size uygun olanı verecektir ben hamilelik döneminde ilacı bırakmıştım doktor keşke gelseydin uygun ilaç yazardım dedi