Merhaba herkese,
Bazen çok garip başlıklar ve içerikler görüyoruz. Ben bunların özellikle yorum almak için açıldığını, gerçekle bağlantılı olmadığını düşünmeye başladım. Size de öyle geldiği oluyor mu? Çok acayip başlıklar ve konular sanki özellikle tıklamamız ve sinirlenip yorum yazmamız içinmiş gibi. Maille doğrulama gelmesi gerekiyor bence üyeliklere, ya da başka önlemler alınmalı. Ya bilerek yorum sayısını artırmak isteyenler var uygulamanın, ya da insanlarla dalga geçip eğlenmek istiyorlar. Happymom’da da vardı. Uygulama amacından şaşıyor ve zaten hassas olan biz anneler üzülüyoruz.
@adm bu konuda yorumunuz nedir, ?