Colahusu 5 günlükken doymadığı için vermeye başladım. Mama denilince yüzünü ekşitirler ama çözümünü sorsan bilmezler. Bu ülkede biri mama kötü diye bir şey atmış ortaya, bilgisiz toplumumuz “bebekler için formüle edilmiş sütü” zararlı zannediyor. Emin olun tamamen süt içseydi, doymuyor mama ver derlerdi. Üzmeyin kendinizi. Canım mama vermek istiyor deyip geçiştirin.