Benim oğlum da çok ama çok gazlı bir bebekti,doktor Biogaia önermişti başta hemen etki görmedim doktor en az bir hafta kullanman lazım etkisi için ve her zaman aynı saatlerde vermen gerekir demişti,bizim gaz krizleri akşam olduğu için saat tam 18.00 de düzenli olarak veriyordum,etkisini gördüm