Kızlar merhaba ☺️
6 aylık kız bebişim var. Malesef bu altı ay boyunca çok sık hasta oldu ve malesef bı turlu kilo almıyor deliricem. Tabiki sağlığı yerinde olsun ama insanın gercktn morali bozuluyor tavsiyelerinize ihtiyacım var napmam gerekli çok iştahlı bı bebek degl ve şuan 6600 gram 😔 kaç kez doktorada götürdüm tahlilde yapıldı sadece çinko eksikliği çıktı. Doktor normal aralığın içinde bir sorun yok diyor ama yaşıtları 9 10 kilo olunca bende biraz üzülüyorum. Bu arada mamayla besleniyor.